Jste na stránce: Základní škola Archiv Články

  Zpět na výpis článků

Propojení informatiky a matematiky ...

Motivace, hádanka ... co má p. uč. v papírové tašce?

Odhad? Kolik lentilek je v krabičce lentilek s gramáží 38 g?

Jak mohu roztřídit lentilky do skupin?

Jakých lentilek máte nejvíce/nejméně? Chybí Ti nějaká barva lentilky (proč asi chybí)?

Závěr: nejpřehlednější třídění lentilek je pomocí sloupcového grafu. Jak tedy vypadá sloupcový graf? Co tvoří tabulku? Jak se píše souřadnice? Proč se učíme o souřadnicích?

Závěrečný úkol: Správné označení souřadnice a odměna zajištěná (lentilka se může sníst nebo schovat na horší časy). Co se žáci v hodině naučili? Pracovat se daty, řadit prvky do řad dle shodných a odlišných vlastností, vytvořit sloupcový graf bez počítače, orientovat se v tabulce (sloupec, řádek, zápis souřadnice, hledání chyb).

Informatika s MK

 

  image gallery


Vloženo: 11. 4. 2024

logo
Základní škola Dobrá,
příspěvková organizace

Dobrá 860, 739 51 Dobrá

Telefon: (sekretariát):
558 412 461, 734 802 097
E-mail: zsdobra@zsdobra.cz
Datová schránka: sjmfdf6

Zpracování cookies  

Používáme cookies k optimalizaci webových stránek a služeb.
  Nezbytné cookies (funkčnost stránek)
Cookies třetích stran   Youtube - přehrávání vložených youtube videí
  Google analytics - statistika návštěvnosti
Vše o cookies, které používáme.