Jste na stránce: Základní škola Archiv Články

  Zpět na výpis článků

Čj

2. 4.

Včera jste dělali zápis (někteří jste si jej vytiskli a nalepili).

Dnes si učivo procvičte:

https://www.skolasnadhledem.cz/game/870

https://www.onlinecviceni.cz/exc/pub_list_exc.php?action=show&class=7&subject=%C4%8Cesk%C3%BD%20jazyk&search1=04.+Skladba+v%C4%9Bt&topic=04.+Druhy+v%C4%9Bt+podle+postoje+mluv%C4%8D%C3%ADho#selid

LM: Uč. 27/25 a, b ----

Najděte si doma, na internetu nějakou knihu (próza), která vás bude bavit. Do 24. 4. mi pošlete REFERÁT O KNIZE.

Krásný víkend.

1. 4.

Čtvrtletní písemná práceZDE.

ZÁPIS

ŘEŠENÍ

LM:

  • pracovní sešit str. 26/g a 27/h
  • procvičování (Po): https://www.mojecestina.cz/article/2012022203-test-najdete-ve-vete-podmet-1
  • 31. 3.

    Opakování druhů Vv: http://www.testpark.cz/testy/cesky-jazyk/urcovani-druhu-vedlejsich-vet-1212

    Vymyslete 3 souvětí podle zadání, zapište do sešitu:

    VH, VV podmětná

    VH, VV účelová

    VV předmětná, VH

    (Např. Kdo chce psa bít, hůl si najde. VV podmětná, VH)

    LM: pracovní sešit str. 26/13 e

    30. 3.

    Zde máte řešení z min. týdne (DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT).

    Do sešitu zapište diktát: https://www.pravopisne.cz/2019/02/zvukovy-diktat-pro-stredni-skoly-na-tema-nadrazi/

    Řiďte se instrukcemi nad diktátem. Pište do sešitu (jazyková výchova). Po dokončení diktátu si rozklikněte správné řešení a diktát opravte. Napište mi pak zprávu, jak se vám diktát povedl (svými slovy, nemusíte mi psát chyby).

    LM: UČ str.26/21 (do sešitu)


    Vloženo: 2. 4. 2020

    logo
    Základní škola Dobrá,
    příspěvková organizace

    Dobrá 860, 739 51 Dobrá

    Telefon: (sekretariát):
    558 412 461, 734 802 097
    E-mail: zsdobra@zsdobra.cz
    Datová schránka: sjmfdf6

    Zpracování cookies  

    Používáme cookies k optimalizaci webových stránek a služeb.
      Nezbytné cookies (funkčnost stránek)
    Cookies třetích stran   Youtube - přehrávání vložených youtube videí
      Google analytics - statistika návštěvnosti
    Vše o cookies, které používáme.